Naše mačičky

13.08.2011 14:46

Už dlho som neaktualizovala stránky. Nemala som na to čas a ani ho stále ešte neviem nájsť, lebo sa venujem môjmu už skoro 9 mesačnému synčekovi Noelovi. O mačičky som sa neprestala starať, skôr som obmedzila nejaké aktivity, čo sa mačičiek týka. Pretože momentálne som v situácii kedy na chov, teda odchov mačiatok nemám ani pomyslenie som sa rozhodla, že nebudem Pussy a Cocco trápiť častými rujami a dám ich sterilizovať. Dlho som nad tým uvažovala, dokonca keď som ich včera viezla autom, tak som to chcela otočiť a nedať ich na tento zákrok. Ale potom som si povedala, že tie starosti čo mi ich ruja spôsobovala budú preč a čo iné, že dievčatá už nebudú mať myšlienky na "hlúpostii" a budú pekne papať, pekne priberať (do určitej doby :-)) a bude u nás vládnuť obojstranná spokojnosť. Tí, čo o mojich problémoch, hlavne s Pusinkinou rujou vedia ma určite pochopia. Takže zatiaľ náš chov britiek zmrazujem na neurčito. Kocúr Amulet je stále kocúrom ako sa patrí. Doteraz bol načipovaný čipom Supreloren, ktorý mu vydržal pôsobiť16 mesiacov. Mačky len očuchával a aj po pôsobení Suprelorenu sa nepokúšal o viac. Takže zatiaľ z noviniek všetko.